Followers

Sunday, April 24, 2011

^^^Yang Aku Suka^^^

As Salam...

Penat sesangat bulan ni kerana kekalutan yang keterlaluan
Tapi itu yang aku suka..kerja banyak..ada kerja
Rasa HIDUP jiwa, cerna MINDA dengan projek-projek kebelakangan ini...
Kalau semua Projek dah siap... kerja tak banyak mulalah, aku tak selesa..hi3...

16.04.2011 (Sabtu)
Melayan Si bongsu ....dan melayan Hidustan je....
Sambil melayan mata....

17.04.2011(Ahad)
Rutin kerja rumah seperti biasa....
Sambil memanjakan badan.....

18.04.2011 (Isnin)
Yang Aku Suka..amat2 suka..Khidmat Bantu PSS di SMKSN
Hari pertama...perubahan fixikal yang nyata, ubah susun atur rak & meja kerusi
Berpeluh-peluh, tapi hati riang....mungkin cuaca sama panas sangat hari ni...
Nampak lapang PSS SMKSN sekarang...sayup mata sampai ke sudut belakang...
I Like....hi3

19.04.2011(Selasa)
Pagi ni aku berkongsi NILAM dengan Pelajar2 SMKSN  dari form 1 hingga form 4...
Mudah-mudahan akan lahir tokoh2  NILAM dari sini pada tahun2 akan datang..
Anak2 suka membaca , tapi malas nak mencatat dalam rekod NILAM...

20.04.2011 (Rabu)
Hari Ke3..banyak sudut dah terbina bersama labelingnya...
Alhamdullilah
Kerjasama dari rakan sepasukan dan warga SMKSN amat baik
Kerja jadi makin mudah..

21.04.2011( Khamis)
Hari akhir...sentuhan terakhir, mungkin projek terakhir aku..hu3...
Alhamdullilah 3 petang dapat dilaksanakan majlis penutup
Kami berpuas hati, sekolah pun berpuas hati dengan hasilnya..syukur..

22.04.2011(Jumaat)
Keletihan , tapi dah lama tak masuk office..
Nasib baik My D tolong hantar hari ni..
Slot awal pagi, seperti kebiasaan..
Kami berkumpul di surau untuk bacaan YASSIN
Dalam HATi terdetik satu permintaan dari DIA.....
Jam 10.00 pagi..terasa benar akan KEKUASAANnya dan RAHMAT DIA untuk ku
I.Allah.....semua akan baik dan Doaku padaNYA padi td cepat dimahbulkan....SYUKUR..

23.04.2011 (Sabtu)
Just santai sambil bantu projek si kakak...
Tumpang Si Kakak bersemangat, aku sokong je...hi3..

24.04.2011 (Ahad)
Melayan sebgal2 badan...hi3...sure angin, sebab bagus punya masak sayur labu tadi..
Habis semangkuk...alhamdullilah dah makan ubat
Saja2 je....melayan kaki jalan2 kat Pasar Malam Sg Acheh ni
Dah 42 tahun berubah...masih ada orang lama yang berniaga di sini..
I like...bihun sup...pak cik tu..dari budak2 sampai la jd nenek ni...
Aku Suka..  minggu ni....

No comments:

Post a Comment