Followers

Friday, May 17, 2013

Beberapa Jam sahaja Lagiiii......

Debaran majlis nikah putri  sulung saya telah berakhir denga baik & lancar
alhamdulilah, terima kasih YA ALLAH ......

Ahad ni, majlis kawen....dari awal perancangan ada sahaja yang dikuatirkan...
Makan cukup tak, cuaca hari tu cam mana...
Tetamu nanti selesa tak...
Jemputan...adoiii, hrp saya telah menjemput semua kenalan, saudara mara...
Yang tertinggal tu, kiranya terbaca FB saya dan ada yang tahu, saya jemput semunya....
Tak menang tangan nak cari semua kekawan.... al maklum semua dah dok merata tempat...

Perancangan saya dan huby adakan majlis yang simple dan ringkas dan panggilan hanya dalam 1200 aje..
Tapi bila dihitung balik kamid ah tambah ke 1500 orang...hie...
Risau juga, taku ada tetamu yang tak makan...dah namanya buat kenduri
Kena lah semu tatamu dapat makan kenduri...
Syukur , katering abang sepupu saya, semalam berbincang lagi....beliau janji akan cover semua  bahagian makan...
Dewan dan persiapan tempat, abang ipar adik saya yang kerja MDK akan cover...dah berbincang 3 kali..harap semua ok..
Pengantin... Harry Studio (sepupu) juga...hrp smeuanya beresssss yeee....
Tambahan....saudara-mara akan cover..
Sebagai back up saya telah tempah satu bilik famili di PBI..untuk saudara maras solat dna rehat...

YA ALAH, hanya pada Mu hambaMu ini bergantung harap dan berdoa...
KAU permudahkan segala urusan Majlis nanti....

No comments:

Post a Comment