Followers

Wednesday, October 10, 2012

PENANG WIFI.....

Salam Ukhuwah, Salam 1M,

Beberapa bulan yg lalu, pabila saya guna mini laptop saya, ada iklan Penang Wifi....antara percaya atau tidak, saya daftar juga....


Pernah beberapa kali online...line laju...tapi kena kat kampung saya la Pekan Kecil Sungai Acheh, Kat rumah saya tak ada line.....
Sebab rumah tak ada line, saya tak kisah sangat, terus guna Mr BB.....ha3...senang dapat line, tapi bayar laaa yeee..bulan2.
Jumaat lepas sedang berbengkel dengan guru kaunseling baru saya di pekan kecil ini, beliau ada sebutkan "Penang Wifi".....saya tak endah sangat sebab tgah sibuk nak siapkan Folio PPDa..kami sembant santai ajeee....
Saya kata, saya pernah daftar.....lepas tu cam tu jeee cerita "penang wifi" ni
Dua tiga hari lepas...talian BB saya ada skit masalah, jadi muncul 'Penang Wifi"
Try dapatkan talian...alaaaa...password lupa pulak...
So.....mohon bantuan....dah dpt blik pasword.....jadi try masuk
LINE CLEAR....hi3...dpt sampai hari ni......
Merasa juga saya sebagai anak Pulau Pinang talian WIFI yg ditaja ....Terima kasih daun keladi
Kalau satu Penang dapat talian ni , tak le, susah anak-anak murid saya nak on line cari bahan untuk tugasan mereka....remaja nak isi borang perjawatan, nak isi sekolah asrama dan lain2 senang laaa....

Komputer pun dah murah sekarang....kalau ada sebuah dan talian internet FREEEEEE......bagusssss kansssss......

SYUKUR atas keamanan dan kemajuan.....

No comments:

Post a Comment