Followers

Tuesday, February 12, 2013

Bila JEM.....

Salam ukhuwah..salam 1M..

Lama juga tak jenguk di blog TPS ......seperti kebiasaan Januari kerja-kerja HEM agak sibuk..data murid yg tahun1, smm, apdm... ha3..semua perlu SEGERA (JANUARI)...tambah pula dengan bantuan-bantuan .....tahun lepas sibuk juga, tapi guru DATA, guru lama...so saya ni kira "sahkan" jeee leee...



Ketentuan Guru data lama dapat jadi pensyarah di Bainun....SYUKUR sebab ada seorang ustazah yang baikhati ni sukarela ooooo paksarela ambil alih tugas guru data niiiii... Saya maklum, orang baru, saya pun baru so sama-sama lah kami bertatih sepanjang Januari niiiii.....SYUKUR selesai juga  dengan izinNYA..alhamdullilah.

Ujian tetap ada, dalam kekalutan ni , masa ni juga my laptop buat hal..masuk dock 2 minggu...tah apa tah kata tenisyen YCT tu kena hantar ke company..... sib baik masih dalam waranty...khamis tadi sebelum TBC...LEga bla my laptop dah ada...senang nak selesaikan keja....hi2

Jem ..data murid dah selesai..bantuan persekolahan selesai, e kasih selesai...RMT awal feb ni selesai tambahan dan juga KWAPM...bantuan cerminmata..senarai telah dihantar....banyak juga anak-anak saya menerima bantuan tahun 2013 niiii. Sabtu tadi, saya bertemau dgn seorang pembekal cermin mata, yang mahu menyumbangkan 5 unit kepada 5 orang anak-anak yang miskin tegar....



Jem...saya mula slot ceramah 12 Januari di SKBK...2 feb sekolah sendiri,...(asyik pergi bagi slot kat sekolah orang jeeeee....rupanya lupa, blom wat di sekolah sendiri..sbb sekolah sendiri kira nak jemput org jeeee..tahun ni....jimat bujet..wat sendiri..hi3). Baru selesai 7 Feb tadi slot Literasi maklumat di SMK Tasek tuk pelajar PMR dan SPM. Hujung Feb ni SKM dan SMKM  (gabung- pengawas PSS) dan awal  Mac - LDP tuk cikgu2 SKM....Dah masuk tahun kedua balik ke sekolah ni, ingat dah malas nak keluar bagi ceramah...tapi bila kekawan call, tak sampai hati nak kata "tak boleh"....i.allah selagi ada ada, ada setitik ilmu..perkongsian ini akan diteruskan...

Jem...my famili....ha3, kalut juga cari catering, dewan, butik pengantin dll.....I.allah kewajipan saya dan huby akan selesai pertengahan tahun ni tuk putri sulung. Dewan dah tempah, catering pun dah booking. Sponsor banyak jugak niiiii...thanksssssss aaaaaa adik-adikku yang menyumbangkan....token, laksa dll.
Semoga perancangan kita ini dalam keberkatan ALLAH S.W.T. Alasan...tgok paper JAKEL offer...hie..memang dah lama ingat nak cari baju kat JAKEL....so sunday tadi dapatlah menjejakkan kaki ke JAKEL Sungai Petani....mak oiiiiiii...cantek2nyerrr kain...sabarrrrr je leeee..Fokus tema jeee, si putri bongsu pun tumpang shopping sekaki....Ha, selesai baju tema dah dapat dah. Sib baik En Huby jadi driver, kalu p sendiri pasti malam bru kluar dari SP....hi3

Jem..my hobby.....hari ni member tempah laksa untuk majlis besday...so selesai sudah tempahan..terus ke PME..teruskan bisnes kecil-kecilan saya ..ni mmg hobby saya..tapi dah hampir 2 mgu tak buku PME sebab jem dgn kerjabuat... nama pun hobby...masa FREE kita buat leee kanssss.....dalam pada tu saya masuk syok baru...SYUKUR leeee...masih panas-panas  lagi dah terjual hampir RM500.00...... I.Allah .....saya suka dengan hobby saya........hie.

ESOK...mula skull buka...so teruskan dengan kerjabuat dan bila free teruskan dengan hobby.....hie. Jem..jem..jem ni , waktu hujan renyai cam ni ada ROTI, kans cantekkkkkk...hi3.

Semoga jem..jem..jem ni semuanya akan berkahir dengan sesuatu yang manis....macam jem nenas ke, strawbery keeeee?..hie...

No comments:

Post a Comment